ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK (ÁSZF)
A Atalay és társa Kft. (1064 Budapest, Podmaniczky utca 57. 2. em. 14. továbbiakban, mint szolgáltató) által működtetett sprintpizzeria.hu honlapon történő vásárlásra elektronikus úton és telefonos megrendelés alapján van lehetőség. A Megrendelő a megrendelésének leadásával elfogadja jelen szerződésben foglaltakat.
Előzetes regisztráció, vendég vásárlás
Az online rendeléshez nem szükséges előzetes regisztráció, lehetőség van “vendég vásárlásra”. A szállítási és számlázási adatok megadását követően a Megrendelő választhat, hogy regisztrálja a rendszer az adatait és rendelését (Fiók létrehozása). A regisztrációval lehetőség nyílik a következő rendelés egyszerűsítésére és a rendelési előzmények megtekintésére.
Lehetőség van előzetes regisztrációra, melyhez felhasználónév és emailcím valamint jelszó megadása szükséges. A kitöltés követően a REGISZTRÁCIÓ gombra kattintva a rendszer egy üzenetben igazolja vissza a regisztráció létrejöttét, mely tartalmazza a megadott adatokat és további teendőket, mint a vásárláshoz szükséges adatok megadása és a jelszó módosításához szükséges hivatkozást.
Mindkét esetben szükséges az Adatvédelmi tájékoztató és az Általános Szerződési Feltételek végigolvasása és elfogadása.
Böngészés az étlapon
Az étlapon való böngészésre, a főoldalon, vagy az oldalsávban látható termékkategóriák segítségével van lehetőség. Az adott termékkategóriára kattintva az adott kategóriához tartozó termékekhez navigál az oldal és a középső felületén jelennek meg a kívánt termékek.
Étel kiválasztása és kosárba helyezése
Az étel neve, ára alatti “Kosárba rakom” feliratú gombra kattintva rendelheti meg a kiválasztott ételt. Egyes ételeknél lehetőség van több opció közül választani, mint például pizza feltét, tészta méret vagy típus választás. Ilyen esetekben az “Lehetőségek” gombra kattintva választható ki a megfelelő opció/összeállítás. Az összeállítás során az esetleges feláras opciókat a rendszer jelöli és a fizetendő összeget feltünteti, még a kosárba helyezés előtt. A megfelelő opciók kiválasztása után “Kosárba rakom” feliratú gombra kattintva rendelheti meg a kiválasztott ételt. Az oldal tetején folyamatosan ellenőrizheti kosara aktuális tartalmát. A fizetendő összeg és a megrendelni kívánt tételek (részletesebben) a kosár menüpontban tekinthetők meg. A kosár tartalmazni fogja az összes eddig belehelyezett terméket, a választott opciókkal együtt.
A kosárba egymás után több ételt is beletehetünk, ilyenkor azok egymás alatt, listaszerűen jelennek meg.
Kosár tartalmának törlése
A kosárban szereplő tételt az étel neve melletti piros ‘X’ ikonra kattintva, egyenként törölhetjük.
Étel megrendelése
A kosár tartalmát és rendelésünket a Pénztár oldalon véglegesíthetjük. Itt kell megadni a szállítási és számlázási címet. Amennyiben a számlázási cím megegyezik a szállítási címmel, csak a számlázási címhez szükséges mezőket kell kitölteni.
A számlázási/szállítási cím helyes kitöltése minden esetben a Megrendelő felelőssége, a rendszer a helytelen cím megadását nem jelzi.
A megrendelés alapfeltétele ÉRVÉNYES és működő email cím és postafiók. Hibás vagy inaktív email cím miatt bekövetkezett kár vagy probléma miatt a Szolgáltató nem vállal felelősséget.
A házhozszállítás egyes területekre díjköteles.
Amennyiben a rendelés értéke nem haladja meg az 1000 Ft-ot/2000 Ft-ot és/vagy a megadott irányítószám a kiszállítási körzeten kívül esik, a rendelés leadása rendszeren keresztül nem lehetséges. Ilyenkor minden esetben keressen minket telefonon, a további egyeztetés céljából.
A fizetés minden esetben átvételkor történik. A fizetés történhet készpénzben vagy bankkártyával.
A Megjegyzés a rendeléssel, szállítással kapcsolatban résznél beírhatja a rendeléssel, szállítással kapcsolatos megjegyzéseit, esetleges kívánságait, melyeket igyekszünk teljesíteni.
Teljesítési és szállítási feltételek és árak
A szállítással kapcsolatos információk, és aktuális díjszabás minden esetben a https://sprintpizzeria.hu/altalano-szerzodesi-feltetelek/ oldalon közétett információk alapján történik. A szállítás pontos díját a Pénztár oldalon tüntetjük fel.
Házhozszállítás csak a nyitvatartás idejében lehetséges.
Rendeléseiket 11:00-21:45 között fogadjuk. Weboldalon lehetőség van a rendelés leadására 10:00-tól, de az étel elkészítése és a kiszállítás nyitvatartási időben történik.
A megrendelt ételeket a lehető leggyorsabban kiszállítjuk a megadott címre. Minimum szállítási idő rendelés leadásától számított 60-70 perc.
Tájékoztatás a fizetési módokról
Kiszállítás esetén kizárólag az utánvétes fizetés lehetséges, ilyenkor a megrendelt termék árát a terméket kézbesítő futárnak kell kifizetni készpénzben, Bankkártyával valamint K&H, OTP és MKB szépkártyával.
A vételár mindig a kiválasztott terméknél feltüntetett ár, mely minden esetben bruttóban és forintban értendő.
Számlakiállítás
A megrendelésről a futár blokkot ad, számlakiállítási igényt megrendeléskor előzetesen kell jelezni (Megjegyzés rovatba). A számlán a regisztrációnál megadott számlázási cím fog szerepelni.
Megrendelés leadása
A megrendelés leadása előtt el kell olvasni, valamint el kell fogadni az Általános Szerződési Feltételeket (ÁSZF) valamint tudomásul kell venni, hogy a megadott adatokat a rendszer tárolja az Adatvédelmi Irányelvekben leírtak szerint. Az elfogadás a jelölőnégyzet jelölésével történik. Ezek hiányában a rendelés nem véglegesíthető.
Hiányosan kitöltött vagy nem megfelelő formátumban megadott adatok esetében a rendszer figyelmeztet az adatok helyesbítésére/pótlására. Csak a javítást/pótlást követően van lehetőség a rendelés leadására.
A Megrendelés elküldése gombra kattintva a rendelés elküldésre kerül és egy összegző oldalra irányít a rendszer, ahol fel vannak tüntetve a rendelés és Megrendelő adatai.
Szolgáltató visszaigazolása
A sikeres rendelés esetén a rendszer visszaigazoló e-mailben értesíti a rendelés sikerességéről, illetve részleteiről. A visszaigazoló e-mail a regisztrációkor vagy a rendelés leadásakor megadott e-mail címre érkezik és tartalmazza a megrendelt tételeket, azok árait, valamint a Megrendelő által megadott adatokat. Szükség esetén munkatársunk telefonon is igazolja a rendelés megvalósulását. A rendszer nem küld több értesítő üzenetet.
Amennyiben a Megrendelő regisztrált felhasználója az oldalnak, az aktuális és minden korábbi megrendelését láthatja A FIÓKOM > RENDELÉSEK menüpont alatt.
Nem regisztrált felhasználó esetén ez az online funkció nem elérhető.
Javítás lehetősége
Adatai módosítására, javítására regisztrált felhasználók számára bármikor lehetősége van, ehhez először be kell lépni a regisztrációkor megadott e-mail címmel és jelszóval. Belépés után az A FIÓKOM > FIÓKADATOK vagy CÍMEK menüpontjai közül választva módosíthatja az adatait.
Kosara tartalmának módosítására egészen a megrendelés leadásáig van lehetőség.
Ha valamilyen oknál fogva a megrendelését vissza kívánja vonni, arra a megrendelés elküldését követő 15 percben van lehetősége, telefonon vagy e-mailen a visszaigazoló üzenetre válaszolva.
Bármilyen felmerülő kérdés esetén kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot elérhetőségeink valamelyikén!
A sprintpizzeria.hu honlapon történt rendeléssel a Megrendelő kijelenti, hogy elfogadja jelen szerződési feltételeket és tisztában van a rendelés menetével. A megrendelést csak abban az esetben áll módunkban elfogadni és teljesíteni, amennyiben a megrendelő hiánytalanul és pontosan megadja a szükséges adatokat. Ennek elmulasztásából eredő károkért, illetve a folyamat közben felmerülő technikai problémákért az Atalay és Társa Kft. felelősséget nem vállal.
A felelősség korlátozása
A sprintpizzeria.hu honlapon történő vásárlás feltételezi a Megrendelő részéről az internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását. A Szolgáltató semmilyen tekintetben nem felelős az alább felsorolt pontokban foglaltak miatt, bármilyen okból is következtek be:
- Az interneten küldött/fogadott bármilyen adat harmadik (illetéktelen) személy által történő megismerése, azokkal történő visszaélése.
- Az internetes hálózatban bekövetkezett bármiféle működési hiba, ami megakadályozza vagy késlelteti a honlap akadálytalan működését és a vásárlást.
- A kommunikációs vonalakon vagy vételi eszközben történő meghibásodás.
- Adatok elvesztése.
- Szoftver nem megfelelő működése.
- Programhiba, abnormális esemény vagy technikai hiba következményei.
Reklamáció
Reklamációval, panasszal forduljon bizalommal hozzánk elérthetőségeink valamelyikén.
Telefon: +36 269 2059, +36 20 266 8804
Email:
Székhely: 1064 Budapest, Podmaniczky utca 57. 2. em. 14.
Telephely: 2151 Fót, Németh Kálmán út 52.